sâmbătă, 1 octombrie 2016

ICMarkets - broker forex

IC Markets este un broker forex de incredere cu sediul in Australia. Ofera tranzactionare pe platforma de top cum sunt MetaTrader 4, MetaTrader 5, MT Mobile si cTrader, ce sunt platforme de tranzactionare forex utilizate la nivel global. ICMarkets.com ofera tranzactionarea perechilor de valute, indici, actiuni pentru investitiile personale.



Parerile celor ce au apelat la acest broker forex sunt in majoritatea lor pozitive. Bineinteles, ca nu poti multumi pe toata lumea. Exista traderi, care folosesc serviciile ICMarkets de peste 10 ani si se declara multumiti de rapiditatea cu care deschid si inchid tranzactiile, timpul scurt in care isi retrag castigurile, iar asistenta din partea personalului este buna. Exista asistenta (suport) in limba romana, oferit de Matei si Dorina. Veti fi directionati spre dansii pentru rezolvarea oricarei probleme.

Recomand platforma cTrader, care este o platforma ce ofera multe functionalitati. Merita descarcata si incercat un demo.

Pareri IC Markets

Andrew din Melbourne spune pe 11.08.2016 La început am avut conturi demo si apoi am creat un cont live în AUD. Finantarea contului direct de la banca mea prin conturi din diferite țări a mers lin și fără costuri. Același lucru se întâmplă atunci când retrag fonduri. Sunt foarte fericit cu spread-urile lor, de exemplu, EURUSD spread-ul este destul de un pic de timp de la 0 (zero) și volumul acestora pentru valute diferite este, de asemenea, foarte bun. Aveți posibilitatea să transferați fonduri în conturile dvs. diferite instantaneu. Nu în ultimul rând serviciul lor client este excelent. I-am scris acest lucru după ce au conturi deschise în direct cu un alt broker - care nu a fost rău - dar a avut mai multe dezavantaje în comparație cu piețele IC. 



David Price - 11.08.2016 Am ales ICMarkets ca au avut cele mai mici spread-uri pe care le-am putut găsi. Site-ul este foarte util și ușor de utilizat. O mulțime de informații utile și totul este acolo și ușor de a găsit, fie că aveți nevoie pentru a începe ca mine, sau dacă ești un prim comerciant de ceva timp. Am avut câteva întrebări și Levi, dîn echipa de sprijin a fost uimitor, ajutându-mă, prietenos si foarte rapid pentru a răspunde la întrebările mele. Eu pot utiliza platforma cu încredere știind că sprijinul este acolo ar trebui să am nevoie de ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu